Why does it rain?

Vädret har knappt tillåtit mig att lämna huset för att rasta Milton så vi har mest legat i soffan och degat hela dagen. Till middag lagade jag Chicken tikka masala med fullkornsris och mango chutney, det blev faktiskt väldigt gott. Och juste jag klarade fake-teoriprovet på mitt körkortsdataspel idag, trots att jag inte gått igenom allt ännu! *tummen upp* Kände mig faktiskt lite småstolt där.

Nu sitter jag bara och väntar på att det ska börja åska. Jag är ju så jävla rädd för åska så jag vet inte vad jag ska ta vägen om det faktiskt börjar blixtra. Vågar inte gå och duscha just nu. Tänk om det börjar dundra när jag står i duschen, intvålad från topp till tå? Vart fan tar jag vägen då liksom? Dessutom så ska mamma hämta Milton om ett tag (om hon tar sig hit i regent dvs) för imorgon så åker jag iväg med sommarjobbet och sover över en natt på en lägergård där vi ska "lära känna varandra".  Ja, jag kommer hem på tisdag och då blire bio med min sköna böna Sara som sen sover över här. Och på onsdag så kommer ingen mindre än min underbara pojkvän hit! Tur att nån tänker på att jag inte ska vara ensam på min födelsedag i alla fall.

Nej, nu skyndar jag mig att duscha! Börjar det åska så är det verkligen just my luck..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!