Utbyte av skräp

Idag jobbade jag på svartöstans loppmarknad, sålde grejer åt kyrkan. Vaknade upp med ett blodsprängt öga, ögonpåsar som hängde ner till hakan och ett hår som inte ville samarbeta alls. Vad hände då igår? Jo, det var "klassfest" hos en klasskompis. Jag tycker att vi hade det supertrevligt! Tyvärr så höll vi inte på så länge eftersom alla skulle in till stan. Med 5 dagar kvar till min födelsedag så fick jag inte följa med röset in till dansgolvet eftersom att det var en bitterfitta som kollade id-korten. Men men, det finns säkert en mening med allt och jag skulle ju ändå jobba idag. Fick ändå inte många timmars sömn inatt i och med att det var skitvarmt (sov hos mamma som bor i en bastu). Sen klev jag upp kl 8 imorse för att traska över till jobbet.

Loppmarknader handlar ju egentligen bara om att byta ut sitt skräp mot någon annans. Något som du inte vill ha längre och vill göra dig av med ser någon annan som ett fynd. Jag "fyndade" två jackor och tre pocketböcker i nyskick. Så nu i sommar vill jag bara ligga ute och njuta av alla bra böcker jag har lyckats samla på mig under året men inte haft tid att läsa.

Kommentarer
Postat av: Din Bruur

Fan vad du hittar jackor hela tiden! :P

2009-06-14 @ 18:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!