Typiskt

Typiskt 1. Pappa kom ju hem idag och han hade köpt jättemycket söta kläder åt mig, men tror ni att jag fick på mig något? Nej, för tydligen så finns inte min nuvarande storlek i Thailand. Typiskt att asiater ska vara så små då! Måste väl även göra det offentligt att pappa har med sig sin tjej från thailand, trots att han sa att han inte vill ha nån från thailand igen. Men men, once you go yellow, you never go back- eller njae? Nåväl, hon är verkar serriöst vara rädd för mig, vilket hon bör vara. I'm fucking dangerous. Ibland försöker hon att kommunicera och jag försöker att svara så gott jag kan. Det blir bra för mig att få öva på min thailändska åtminstone.

Typiskt 2. Fick mitt brev från vägverket idag och jag har fått uppkörningstid den 27/8 i Nässjö. Wtf? Jag sa klart och tydligt att jag åker hem den 20/8. Kommer ju knappast åka ner igen helgen efter. När jag ringt och skällt ut kvinnan på körskolan så kollar hon upp det hela och ringer tillbaka. Det visar sig att det inte finns någon annan tid än den... kul!

Typiskt 3. Inget studiebidrag. Eller är det så? Pappar påstår åtminstone det. Jag som är helt pank!

Typiskt 4. Mitt onda öga som faktiskt blivit bra har svullant upp igen fast på ett nytt ställe. När tar eländet slut? 

Kommentarer
Postat av: isabella

Man får studiebidrag även i juni:)

2009-07-01 @ 19:23:33
URL: http://isabellasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!