Tini wini string bikini

Dagen har varit jättekontig. Jag har verkligen inbillat mig att det är söndag och därmed agerat som om det vore söndag, dvs slappa framför tvn. Gick värsta rycket mitt under dagen då regnet inte tillät mig att gå ut och började diska, vika tvätt och laga mat samtidigt i princip. Men energin tog snabbt slut och jag somnade framför tvn ytterligare än gång.

Nu till något helt annat. Jag har ännu inte köpt någon ny bikini i år och det behöver jag egentligen inte heller göra eftersom jag är en badkruka, men jag vill ändå! Problemet kvarstår, vad ska man köpa för modell och vilken färg? HIttade en söt bikini från Nelly.com men problemet med att beställa en bikini från internet är ju storleken. Även om det står måttabeller och sånt så brukar det bli fel för mig och en bikini ska ju verkligen sitta bra anser jag, annars är det inte snyggt alls. Saken blev inte bättre av att samma bikini finns i en massa olika färger! Snygg modell i alla fall. Eftersom det inte är några band på den så slipper man åtminstone några ränder. Pris: 288 kr - absolut prisvärt!


Sensuelle Bikini Set SEK 288, Wonderland - NELLY.COMSensuelle Bikini Set SEK 288, Wonderland - NELLY.COMSensuelle Bikini Set SEK 288, Wonderland - NELLY.COM
Jag är i alla fall inne på rött eller något blek rosa-aktikgt.

Sensuelle Bikini Set SEK 288, Wonderland - NELLY.COMHeaven Bikini Set SEK 288, Wonderland - NELLY.COM
eller lila..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!