Sista kvällen som 17-åring!

Imorgon smäller det! Då är jag myndig och kan använda mitt nya VISA kort, gå in på krogen om jag vill och köpa cigg och porrfilm - om jag vill alltså, haha!

Just nu håller jag på att förbereda en väldigt sen middag till mig och min pojkvän, som just nu är helt inne i nån fotbollsmatch på tv. *suck* Känns toppen att han äntligen är här nu! För självklart trivs jag som bäst när jag får vara med min allra bästa vän som jag älskar mer än allt annat i hela världen. Och är det någon som vet hur man behandlar någon som en drottning på ens födelsedag så är det ju han. Ja, jag är helt enkelt superglad över att han är här som ni kanske förstår.


Dessutom så har vi varit tillsammans i ett år och tio månader idag!
Det har varit som en berg-och dalbana men vi har tagit oss igenom allt.

Finns nog ingen människa som känner mig så bra som du. Hur orkar du ens med mig? Du vet att du är den som betyder mest för mig och jag skulle göra allt för dig. Du är allt jag något kunnat önska mig och mycket mer! Skulle bli knäpp utan dig, det vet du. Ta hand om dig själv och ditt liv och tappa inte bort allt. Oroa dig aldrig över att du ska tappa mig för det kommer du inte, finns alltid här oavsett vad du gör. Världens finaste pojk, inse att jag är tokig i dig! <3

Kommentarer
Postat av: Charlotte

*Åh, så jag känner igen mig! Föresten så är klockan efter tolv nu, så grattis grattis grattis :D*

2009-06-18 @ 01:06:19
URL: http://cika.blogg.se/
Postat av: Halighna

Grattis! :D

2009-06-18 @ 17:50:11
URL: http://halighna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!