Onda ögat

Jag vaknade upp imorse av att det ringde och samtidigt som jag lyfte på luren så såg jag mig själv i spegeln och börjar genast att skrika. Jag såg ut som fucking Quasimodo !! Mitt ena öga hade svullnat upp totalt och jag vet inte varför. Dagen började väldigt segt i alla fall. Jag tog en allergitablett i hopp om att svullnaden skulle ge upp, men istället resulterade det i att jag låg däckad ända fram till klockan 16 och Alex var sympati-trött och höll om mig och somnade han med.

Men kl 16 bestämde vi oss för att ta tag i livet och äta, men eftersom ingen av oss kände för att börja laga mat - i och med att disken svämmar över i köket - så fick vi den briljanta idén att cykla till McDonalds, som ligger en bra bit bort numera. Sagt och gjort så tog vi oss till "de gyllene bågarna"  för att proppa oss fulla med kalorier i form av pommes, burgare, nuggets, donuts och milkshakes. Vi fick åtminstone bort nån enstaka kalori genom att cykla. *tummen upp* 

Jag kan ju meddela att jag har världens träningsvärk i hela kroppen efter gårdagens äventyr. Ska fan stämma tivolit för deras galna karusell som typ mosade min ryggrad! Och så ett ont öga på det hela, kan det bli mycket bättre?

Sicket pörskans nederlag.




Miltons nya hobby är numera att åka cykelkorg istället för bil. Det ekologiska valet!
Självklart får han bara åka längre sträckor då hans divighet tar över och tassarna inte orkar mer.

Kommentarer
Postat av: sara

Asså, den där hunden är så jävla söt!

2009-06-23 @ 21:53:22
URL: http://djrnh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!