Min Jacob Black

Har just haft värsta Twilight samtalet med min kille. Jag satt och sammanfattade alla fyra böckerna eftersom jag kom fram till att han ändå inte kommer att läsa dom. Gud va rörig hela historien blir när man tänker på helheten, haha!

Jag: Har du sett trailern till nästa film förresten?
Han: Mmm, såg den på din blogg.
Jag: Visst såg den ändå rätt najs ut?
Han: Ja, men det brukar ju trailers göra. Fast Jacob såg jävligt fräck ut.
Ja: JA! Och gud så mumsig han var!
Han: Precis som mig ...
Jag: Kanske om man kisar med ögonen och står typ 100 meter bort.

Alltid lika snäll. (A) Men jag brukar kalla Alex för min Jacob Black eftersom han alltid är så förbannat varm (de som läst böckerna fattar ju). Men då brukar han bli sur eftersom att han vill vara min Edward som är snyggast i världen, haha! 


Jacob Black, yum yum!

Kommentarer
Postat av: ishbel

magen går att diskutera över! ;)

2009-06-02 @ 18:58:13
Postat av: Nathalie

Eller dreggla över. ;)

2009-06-02 @ 19:52:03
URL: http://nathalej.blogg.se/
Postat av: Halighna

Stoooort (och klart bättre) förändring från första filmen. MUMMA!

2009-06-02 @ 22:11:22
URL: http://halighna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!