License to drive

Idag avbokade jag alla min 100 000 körlektioner som var inbokade här i Luleå. Varför? Jo, för att jag ska bo hos min farmor i sommar och då passar jag på att ta en intensivkurs och ta körkortet där. Känns mycket bättre så, att få allt gjort på en gång. Jag kan inte prioritera körskolan alls när jag har så himla mycket i skolan att göra så då passar det ju bra att satsa på att få körkortet under lovet. Kul att få vara med farmor också, man träffar ju henne så sällan. Alla man älskar ska bo långt bort, så är det bara. Men nu får jag två underbara veckor med henne och det känns jättebra.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!