Kärleksbarn med rynkor <3

När jag flyttat hemifrån och lever sambolivet med min pojkvän så ska vi absolut skaffa oss ett kärleksbarn!
Självklart så ska vi vänta tills vi har råd och tid med det, men det ska ändå göras..




Åååh, hade inte en mops varit det perfekta kärleksbarnet med en massa underbara rynkor?
(Haha, Sara kommer aldrig att gulla med den hunden för hon avskyr mopsar.)

Vad hände med Milton då? Han får inte flytta med mig. Ni förstår, han är ju mamma och pappas
lilla älskling liksom min egen. De kommer aldrig att låta mig ta med honom när jag väl flyttar.
Men jag älskar djur och skulle aldrig klarat mig utan dem. Finns ingen som ger mer kärlek tillbaka än ett lojalt husdjur.

Kommentarer
Postat av: Linnea

åh! mopsar är ju så sjukt sjukt sjukt söta :)

2009-06-10 @ 13:00:16
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag dör! så sjukt söt!!

2009-06-11 @ 20:29:39
Postat av: Din Brur

Jag tror jag kräktes lite i munnen :P

2009-06-14 @ 18:40:47
Postat av: Din Bruur

Jag tror jag kräktes lite i munnen :P

2009-06-14 @ 18:44:37
Postat av: Elin Tryggvesson :)

Jag har en mops:D världens underbaraste hund<3:D

2009-06-26 @ 18:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!