Itchi

Det kliar över hela kroppen just nu. Varför? - Jo för jag har klippt gräset och jag är tydligen gräs-intolerant.

Helt plötsligt så vill man inte att pappa ska åka iväg för det är mycket mer ansvar nu än förra gången han var borta. Förra gången behövde jag bara skotta uppfarten i princip, men nu måste jag sköta trädgården, ta hand om Mille, akta mig för åska osv. Dessutom är jag själv den här gången, ingen sambo. *snyft* Fast Sara ska bo med mig ibland har hon lovat. Egentligen är hon nog en mycket bättre sambo än Alex (sorry babe) eftersom hon kan laga mat. Därremot är hon sämst på att äta frukost men det ska jag ändra på minsann för är det något jag är bra på så är det att laga ordentlig frukost!

Men vet ni, Alex kanske kommer hit till min födelsedag! Åh, va underbart det skulle vara! Men nu ska jag inte ropa hej eftersom att allt hänger på hur han jobbar i sommar.

Jag överraskade mig själv och fick ett bra betyg på idrottsprovet vi skrev förra veckan. Så helt plötsligt gick jag från att bojkotta idrotten helt till att bli lite smått nyfiken över vilket betyg jag kan få. Självklart så är det helt förståeligt om jag bara får ett G och jag skulle knappast deppa över det men samtidigt så skulle det vara kul med ett VG. Ja, nu orkar jag inte analysera mitt idrottsbetyg nå mera för jag ska skutta iväg och tvätta bilen.

Vissa festar, andra är hemmakatter. That's life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!