I'm mrs lonely

hej hej, nu har det varit lite dött på bloggen. Men jag kan ju berätta att lördagen spenderades med min fina Sara. Vi åt vattenmelon, kollade på film och jag gjorde en såndär rosettfrisyr á la Lady Gaga på henne, bara på skoj. Haha, nån gång ska jag fråga om jag får försöka göra en sån serriöst på henne. Alltid lika trevligt att ha henne här, speciellt nu när huset är öde. Under natten vara samtalsämnet illaluktande bajs och pruttar. - Nej, vi är inte alltid mogna. Men det var ändå ett serriöst samtalsämne enda tills klockan blev för mycket och ingen av oss kunde sluta garva åt min teori om att katter har fastare rövhål än vad hundar har och det är därför som man aldrig kommer på dom med att prutta.

Söndagen så var det dags för mig att fira min Nemo. Hon fyllde ju trots allt år för drygt tre månader sen, men bättre sent än aldrig. Jag bjöd henne först på middag på Waldorf och sedan avslutade vi kvällen med bio. Vi såg Änglar och Demoner och den var riktigt bra! Jag älskar Dan Browns böcker för dom är så himla oförutsägbara så det blir superbra filmer av böckerna. Kvällen var väldigt trevlig och man märker att vi träffas sällan eftersom man missar så mycket i varandras liv. Eller rättare sagt så missar jag en massa ur hennes liv eftersom att mitt är så gott som händelselöst.

Igår natt somnade jag aldrig. Jag hade lämnat Milton hos mamma för att jag skulle vara borta under kvällen och när jag skulle hämta honom så var ingen hemma. Därför sov jag själv och jag gillade det inte. Pratde med Alex lite för länge för hans del eftersom han började tidigt idag och bad hela tiden om ursäkt för att jag höll honom vaken. Zappade på tvn typ hela natten och somnade till slut av ren utmattning. När jag sedan vaknade efter drygt 1,5 timmes sömn så hade jag 39 graders feber och sprängande huvudvärk. Alltså gick jag inte till skolan. Nu mår jag dock mycket bättre och tror att "sjukheten" berdde på för lite sömn helt enkelt. Nu ska jag gå och lägga mig med min bebis.

Han ska aldrig få sova hos mamma igen!  


Kommentarer
Postat av: isabella

å nathalie! förlåt! men det finns att köpa på coop forum!!! njut på



trevlig sommar

2009-06-09 @ 21:54:34
URL: http://isabellasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!