Hemma igen

Ja, det var minsann trevligt att träffa alla som man ska jobba med den här sommaren, trots att man i princip kände alla sen tidigare. Men hur trevligt det än var så längtade jag hem. Gillar inte äckliga lägergårdssängar, gör bara inte det. I natt ska jag äntligen få nana i min egen säng! ... eller vänta nu, Sara ska ju sova här så då är golvet mitt. Whatever, jag är i alla fall hemma!

Imorgon börjar min första "serriösa" arbetsdag, från kl 8.30-15.30 och sen ska jag åka och hämta min loverboy, wiih! Efter att jag hämtat min man så ska jag hämta min bebis som varit hos mamma så länge att hon ringer och tjatar på mig att jag måste hämta honom. Men han kan ju inte vara själv så länge under dagarna när jag jobbar. Men nu när Alex kommer så får ju han vara barnvakt såklart - jag vet att han älskar det för han får så mycket kärlek av Millie. Ikväll blire då bio med Sara och förmodligen så ska vi se Baksmällan, eftersom vi skrattade så hemskt åt trailern.

Nu: Laga mat som sedan ska räcka till lunchlådan till imorgon.


Lagar något enkelt - makaronisar med köttbullar!
Är det inte hemsk att man ska behöva laga kärlekspasta till sig själv?
- men jag är ju en hungrig älskling så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!