För jag är lycklig!

Jag är superglad idag! Jobbet sög eftersom vi knappt gjorde något vettigt idag heller. Men sen när jag kom hem så var det bara att rulla ut en filt i trädgården och njuta av det vackra vädret tillsammans med mina älsklingar. Blev mest mys med Alex eftersom Milton hellre låg i skuggan, men då och då kom han smygandes i hopp om att få lite kärlek av oss.

Vi var även duktiga och tog oss till Elgiganten för att äntligen köpa en ny digitalkamera till mig. Så halleluja, nu var det gjort! Nu har jag min alldeles egna digitalkamera som faktiskt fungerar till sklillnad från den förra som numera tillhör min far. Efter att vi tagit oss ända till Elgiganten i denna värme så satt vi på Max ett tag och laddade upp oss. Och för den som inte provat deras lyxshake borde verkligen göra det! I alla fall om ni är som mig och gillar riktigt söta drinkar. Den var supergod!

Till kvällsmat lagade jag amerikanska pannkakor som det sedan serverades sirap till. Ännu en gång, onyttigt, men oj så gott! Tro inte att jag bara trycker i mig en massa fettbomber, för det gör jag inte - nog för att jag älskar onyttigheter - men denna veckan har det verkligen varit mycket godsaker. Min pojkvän är ju så smal så jag ser det som min plikt att göda honom innan han åker hem igen, haha!



Fick även hem mina nya, supertöntiga, brillor från Jeepers Peepers igår.
Vad gör man inte för att se smart ut ibland ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!