Bonniers trafikskola 2009

Haha, kan man vara latare? För en vecka sedan så beställde jag hem Bonniers trafikskola 2009, ett dataprogram som ska förbereda dig med allt du behöver kunna inför teoriprovet. Man ska alltså klara teorin bara genom att ha gått igenom dataprogramet. Jag är så lat och finner mig aldrig ro till att sätta mig ner med teoriboken och börja plugga, däremot så spenderar jag en stund vid datorn varje dag och då kan man lätt ta några genomgångar med dataprogramet.

Fick hem det idag och eftersom de var lite sena med deras leverans så fick jag även en gratis biobiljett, najs! Hur som helst så testade jag det och det verkar riktigt bra och går igenom saker noga med små kontrolluppgifter efter varje nytt moment så att du verkligen ska känna att du lärt dig det du ska. Verkligen ett bra tips till den som känner sig lat med att plugga teori och inte har det så lätt att ta in saker. Jag har ett fotografiskt minne och lär mig till exempel bättre genom att se olika situationer framför mig än att läsa om dem. Kan även vara en nyttig present för den som håller på att förbereda sig inför körkortet.



Dataprogramet kostar 399 kr och du beställa det här!
http://www.bonnierstrafikskola.se/bt2009/ 
Det finns även att köpa i vissa butiker och kan variera i pris, så håll ögonen öppna om du är intresserad.

Kommentarer
Postat av: Cika

Låter som nått för mig, jag är för lat oxå :(

2009-06-10 @ 00:45:10
URL: http://cika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!