Askungen är i farten igen

.. för imorgon kommer the boss hem och då ska husen vara skinande rent. Det första han kommer att kontrollera är att alla flaskor är kvar i barskåpet, vilket de är eftersom jag insåg att alla flaskor i princip är tomma ändå. Sen skulle det inte förvåna mig det minsta om han har på sig vita handskar och kontrollerar om det existerar damm. Ni förstår min pappa är perfektionist och det jag gör duger aldrig i hans värld. Men men, imorgon är han hemma och förhoppningsvis så har han med sig en massa roliga saker till mig!

Kvällen har alltså bara handlat om att få huset skinande rent och det vill jag faktiskt tro att jag har lyckats med, efter ca 4 timmar.



Linns snygga bild på mig från igår.
Skulle vara lite nyttig på Max och prova en Low-carb burgare, utan att veta vad det innebar. Eftersom jag ansåg mig vara nyttig som skippade pommes så köpte jag en lyxshake till burgaren, smart va? Men när jag får hamburgaren så är det i princip bara en biff mellan två salladsblad och det betalade jag alltså 40 spänn för! Den borde fan heta no-carb burgare! Saknade brödet redan efter första tuggan. Sörjde över mitt fail med "hamburgaren" genom att slurpa i mig min supergoda, men inte fullt så nyttiga, lyxshake.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!