Tittut!



Nej, jag har inte dött eller så vi har bara varit på landet i några dagar. Men vädret var en ren besvikelse så det blev en ganska tidig hemfärd. Som alltid när vädret är dåligt så passar man på att shoppa och lilla jag som skulle spara det mesta av min lön har redan satt sprätt på hälften av det, och då har jag inte ens betalt min hemresa. Känns egentligen inte så bra eftersom jag är medveten om att jag måste spara. Det är ju trots allt inte säkert att jag kan jobba til hösten, allt beror ju på hur mitt nya schema kommer att se ut. Men nu har jag nog shoppat färdigt på ett tag.. endast nödvändigheter får införskaffas!

Nåväl, vi kommer förmodligen att åka tillbaka till landet imorgon men jag vet inte riktigt hur länge vi stannar. I veckan så har vi i alla fall planerat in både liseberg och födelsedagsfirande. Vi har även spekulerat lite kring att åka till Danmark, antingen över dagen eller så övernattar vi. Men vi får se om det hinenr bli av nu innan jag åker till farmor eller när jag kommer tillbaka i augusti
- Vi firar ju trots allt vår 2 års dag då. ♥

Nu har jag varit duktig och tvingat älsklingen att fota mig, iklädd några av mina inköp den här veckan. Jag brukar ju alltid lova att jag ska lägga upp bilder på det jag köpt, men det händer sällan. Åh jösses va man känner sig töntig när man blir fotat av någon annan, haha! Plus att min pojkvän alltid kommenterar när man posar och ser "konstig" ut. Jag försökte att se någolunda normal och snäll ut i alla fall. Vet dock inte om jag lyckades så bra.. 

Kavaj: Zara, 599 kr
Blommigt linne: Zara, 129 kr
Skor: H&M, 349 kr


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!