The day after the hard rock

Gårdagen var härlig. Inte stressig, inte tråkig, utan härlig. Vi tog världens längsta sovmorgon, åt frukost och gick och la oss igen. Sen på kvällen så fick vi skjuts in till stan av Alex farbror. Pärleporten hade öppnat sig och det regnade helt idiotiskt mycket och när vi väl skulle ta oss in på Hard Rock Cafe så var det i princip fullsatt. Vi kunde antingen dela bord med ett annat par eller vänta i 30-50 min på att få ett eget bord. Jag hade redan bestämt mig för att vi skulle äta där så att byta restaurang var knappast ett alternativ för mig. Vi delade helt enkelt bord med ett annat par. Kvällen var superfin. Vi satt på Hard rocks mysiga inglasade uteservering, regnet öste ner utanför, det var god mat, lite drinkar, många pussar och en jävligt dyr nota. ♥

Dessvärre somnade vi kl 04.30 (fråga mig inte vad vi höll på med) och det var en mycket trött Alexander som vaknade kl 7 för att ta sig till sitt jobb. Nu är åtminstone hans lillasyster hemma så då ska jag försöka övertala henne att leka med mig så jag inte behöver vara själv hela dagen. Måste även klippa gräset, vilket jag lovat "svärföräldrarna". Har tyvärr inte så bra koll på vart gräsklipparn bor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!