Jippie!

Jag fick mitt studiebidrag idag ju! Det var inte konstigt att pappa inte fått in några pengar på sitt konto för i och med att jag är ju 18 nu så självklart kommer det in på mitt egna konto. - Hallelujah!

För övrigt så har jag ringt och pratat med min körskola igen och det lät verkligen som att kvinnan i receptionen där skulle göra allt i sin makt för att försöka fixa en uppkörning åt mig, men i värsta fall så skulle hon boka in en uppkörning i Luleå åt mig och det innebär att jag får köra upp med en främmande bil. Nåväl, idag känner jag inte ett lika stort hat mot henne personligen som jag gjorde igår.

Jag kommer fortfarande inte i kläderna som pappa köpte åt mig men för övrigt så känns det som att allt som jag deppade över igår börjar fixa sig idag. Dessutom så har jag köpt mig ett riktigt minneskort till min digitalkamera så att jag kan ta fler bilder än tidigare. Köpte även ett headset till datorn, med mick, eftersom det är väldigt användbart för min del när jag pratar med min älskling online. Det jobbiga är att man ser allt utom charmig ut med headsetet på sig. Antingen ser man ut som någon sorts telefonförsäljare, typ kvinnan ur Via-direkt reklamen om ni minns den, eller så känner jag mig som nån liten pubertetspojke som sitter framför datorn hela dagarna och nöter dataspel och snackar med polarna samtidigt.
(Det sistnämnda har jag nog hämtat inspiration från min pojkvän, haha! Men han är inte sån nu, tack o lov..)



Iiih, antagligen så skulle jag köpt sånna hära söta hörlurar om jag hittat några! Men neh då, nu har vi elgigantens manliga, helsvarta skapelse på huvudet som gör att man ser ut som en fucking alien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!