Vilket pörskans nederlag!

Nej, det hände inte mycket idag.. Kvällen slutade med att jag fick damp och gick på långpromenad mot destination Ica där jag köpte toalettpapper och tröstmat i form av oreos och en marabou sommar. Nu är i alla fall min älskling hemma hos mig igen och det känns toppen, förrutom att han nödvändigtvis var tvungen att slänga sig i soffan, pilla i navlen och kolla på en maffia film. Så ännu en gång hamnade jag vid bloggen idag.

Imorgon ska vi hur som helst fira - dels att han inte jobbar men sen så ska det även firas att vi lyckats hålla ihop i ett år och elva månader. (Jag antar att vi är sånna som gillar att fira allt som går att firas, för egentligen är det väl inte så märkvärdigt att fira just ett år och elva månader tillsammans.) Så förmodligen blir det ett restaurang besök och sedan kanske avsluta kvällen med bio, eller varför inte en mysig promenad och hålla handen? Det gör inget om det regnar lite eftersom vi har vårt snygga paraflax nu. Det enda problemet är ju att det kommer se ut som att jag har pubishår på huvudet i och med min "hårkvalité", haha sexey! Mitt hår suger åt sig fukt och sen ser det bara.. pubis ut!

Dagen var ett fail, men imorgon är en annan dag. .
-God nattis!


Mycket egobilder nu, men så är det när man är ensamen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!