En liten ängel

Idag har jag haft en heldag med mina "svärföräldrar", haha! Jag har varit som ett plåster på dem hela dagen fast det har varit ganska skönt eftersom Alex jobbar så då har jag inte varit helt sysslolös. För två dagar sedan så fick han nämnligen sin allra första kusin, så idag fick jag representera honom när vi hälsade på den helt bedårande lilla tjejen. Så nyfödd och skör att jag knappt vågade ta i henne. Jag har ju även min lilla terori om att alla barn jag håller i börjar gråta förr eller senare så jag vågade inte hålla henne. Hon var i alla fall helt underbart söt!



Lilla Sally vilar tryggt på mammas mage.

Kommentarer
Postat av: Emma - ROCK THE BLOGG

Min lilla plutta,,,,

Nu vågar du ta i henne!! ha ha

2010-06-13 @ 22:21:14
URL: http://rocktheblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!