Bara för att mitt jobb är så ansträngande

Idag var vi och badade och lekte med barn, vilket vi alltid gör så länge vädret tillåter. Jag tyckte dock att det var alldeles för kallt för att ens doppa foten i den uppvärmda(?) poolen, så jag höll mig på land och spelade kubb istället. Liksom alla andra gånger då vi har för lite att göra så börjar vi att reta varandra. I det här fallet så handlade det om att knuffa ner varandra i poolen. Tjejerna på bilden var alltså inte med i en wet t-shirt tävling utan de blev ned knuffade i vattnet med kläderna på. Markus, som knuffade ner dem, straffades ganska snabbt. Alla paktade ihop sig och fick ner han i vattnet. Efter typ en halvtimme i vattnet inser han att han hade mobilen i fickan. Ohno! Been there done that säger jag bara.

Nej, jag kan verkligen inte klaga över mitt jobb.
Tänk att de stackars människorna som rensar rabatter och sliter hela dagarna tjänar lika mycket (lite) som mig.







Sommar kyrkan 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!