Arlanda

Nu sitter jag här på arlanda, betalat för att sitta vid en dator i en timme och smuttar på en flaska vitamindryck. Resan hit var lugn somnade i princip före starten vilken jag alltid gör. Det som var läskigt var att jag satt bredvid nödutgången och innan vi lyfte och innan jag hade somnat så kom flygvärdinnan fram till mig och förklarade hur jag skulle öppna nödutgången om något hände. Hon fick det att låta som att allas öde låg i mina händer om det verkligen skulle hända något. Nåväl, jag tog det inte så super allvarligt eftersom jag däckade så fort hon gått iväg. Nästa plan går om typ 3 timmar. Efter att jag töntat färdigt framför den här datorn så ska jag försöka sätta mig någonstans för att äta lite och sedan får jag inte glömma det viktigaste: Köpa med mig toblerone till min man, annars lär det nog bli allt utom glädjetårar när jag kommer fram utan det.

Fick just en tanke. Undrar hur många äckel som suttit och taffsat på det här tangentbordet före mig? Och ofta dom ens rengör tangentborden? Det gör jag ju inte ens hemma med mitt eget. Bläh, nu blev jag lite äcklad..  slutar nog skriva nu..

Kommentarer
Postat av: linda.

sv; tack så mkt!<3

Ska du hitta på ikväll?

2009-07-10 @ 18:08:13
URL: http://liindhas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!