Terapi

Nu är jag hemma efter skola, och en runda på stan. Vet inte om jag nämnt det tidigare men ni har ju i alla fall märkt min kärlek till skor. Så här ligger det till, så fort jag blir för känslosam - arg, ledsen, överdrivet glad - så köper jag skor. Det här är ändå ett beteende som jag nästan tränat bort helt nu. Men det är min terapi, mitt sätt att tröstäta när jag inte mår så bra. Idag blev det ett par superfina congacfärgade stövlar som jag hittade till bra pris. De hade tidigare kostat 1500 kr, men sen hamnat på rea så de kostade bara 799 kr igår. Men idag så var det rea på rean så jag fick dem för bara 399 kr! Det var ju rena julafton för mig, gud så glad jag blev. Jag ska försöka lägga in en bild sen, hinner inte nu för jag ska snart iväg. Det har varit för mycket drama i mitt liv den här veckan, hälften vore nog. Men nu har jag mina skor så det känns i alla fall lite bättre.

Skolan idag var lite konstig. Jag blir alltid 'the bad guy' när det är sånt här som händer. Nåväl, då får folk väl ha den åsikten om mig helt enkelt. Helt klart deras problem och inte mitt!  (försöker tänka positivt)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!