Start på vårterminen -09

Usch och fy och bläh och usch! Imorse ville jag verkligen inte vakna. Det var kallt och mörkt i mitt rum när mobilen började ringa. Automatiskt tryckte jag på snooz och borrade ner ansiktet i kudden. Något saknades, någon att trycka sig emot. Det kändes plötsligt så ensamt att ligga där i det mörka kalla. Jag somnade om, snoozade, somnade om och snoozade. För varje gång mobilen ringde så ökade min ångest för skolan och ensamheten kändes bara värre. 

Saknar dig älskling, din fina personlighet, våra flummiga stunder tillsammans och allt det där mysiga som bara ingår när man är med dig.
 
Ja, det var skolstart idag ... på en torsdag. Varför? Kändes i alla fall riktigt jobbigt att sätta igån med vanliga lektioner direkt från start. Jag som är så dålig på att koncentrera mig under genomgångar i vanliga fall hängde då verkligen inte med idag. Det enda som var roligt var såklart att träffa vännerna! Jag har saknat er under lovet, så det så! ;)

Har du saknat skolan, haha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!