Shoeoholic ?


Nu är jag förälskad i ett par skor ... igen. Liksom sist så kommer detta paret ifrån Nelly.se och kostar endast 399 kr. Jag tycker att dom är grymt läckra och gladiatorinspirerade skor kommer säkerligen att funka nu till sommaren igen. MEN de finns inte kvar i min storlek. Den minsta storleken är 37,5. Nelly brukar vara jättebra på att ha små storlekar som 35,5.
Men nu är det några lyckliga satar som köpt alla små storlekar. Hoppas bara att de kommer in fler!




Från Nelly.se 399 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!