No more

Idag gjorde jag det. Jag berättade att jag ska sluta sjunga i kören. Jag har tänkt lägga av för länge sen men fått så dåligt samvete av att göra det, förmodligen pga att vi har varit så få personer. Men nu känner jag att vi är så pass många så att en person knappast saknas. Jag har varit med i den kören så länge som jag kan minnas så självklart kommer det att bli lite tomt, men jag tror att det blir bättre såhär. Det har hänt så mycket under förra året att borstett från skolan så är kören det som kommit mest i kläm. Känns ju som att man sviker de i kören när man inte dyker upp till träningar och annat. Man är ju som ett lag, beroende av varandra. I maj skulle vi ha åkt till stockholm på nått ungdomskör läger. Det verkar som att det är meningen att jag ska tycka att det var en skitrolig grej men i själva verket så känner jag bara att jag förlorar dyrbar tid i Göteborg med Alex, eftersom att det är under kristi himmelsfärd - alltså en längre helg. Jag känner mig absolut inte peppad till att resa någonstans med kören. Det är nog många resor i april-maj. I slutet av April är det konfirmationsläger och dagen efter att jag kommit hem så ska jag till Polen i en vecka med min klass. Hur ska det  gå? Jag som är helt beroende av att prata i mobil! Snutten får väl överleva en och en halv vecka utan mig, men hur ska jag överleva då?

Nåväl, det var dagens lättnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!