Hos mamma

Åh, idag har jag tränat för första gången på 2 veckor! Det kändes helt grymt skönt. Dock är jag helt utsvulten nu eftersom att jag inte åt något i skolan, kände mig inte så hungrig bara. Nu ska jag iväg till min mama och vara social med henne. Imorgon ska vi fira hennes 37-årsdag. Jisses hon börjar bli gammal nu min lilla muminmamma! Vi ska mysa och kolla på Let's dance. Man måste ju se om Blondinbella är lika duktig som hon påstår sig vara i sin blogg.

Det blir mer uppdatering imorgon när jag kommer hem. Förhoppningsvis även lite bilder då. ;)
Ha en fortsatt bra fredag!


Kommentarer
Postat av: Mia

37 är ju ingenting :O!

Min mamma blir 39 och alla säger alltid vád ung hon är haha ;)

2009-01-09 @ 19:39:47
URL: http://miaz.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Nejn det är klart att det inte är så mycket. Men jag har som alltid vant mig vis att hon är kring 30, nu är ju påväg mot 40! Haha, men fortfarande inte gammal. ;P

2009-01-10 @ 16:33:03
URL: http://nathalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!