Längtar till sommaren

Satt och bläddrade hur länge som helst i H&Ms vårkatalog igårkväll och hittade jättemånga söta och fina plagg.
Det finns ett litet problem bara, det är vinter! Åh, vill bara att snön ska försvinna och att värmen ska komma hit nu så att man kan skutta omkring i ballerinaskor, pumps, söta kjolar och klänningar! Nåväl, vad är väl en bal på slottet.
Jag får väl leva med att det aldrig blir nån riktig vår i Luleå och att det faktiskt är kallt under större delen av året.

Här är några av mina söta fynd. Örhängerna kan man ju i och för sig ha även på vintern,
men dom passade så bra till allt det sommriga så dom lär jag inte köpa just nu.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!