Lååång dag

Började skolan kl 9.50, slutade kring 15 och började jobba kl 17 och kom hem för en stund sen.
Dagen har bestått av -20 grader ute, trötthet, hunger och ett desperat försök att hitta ett par snygga vinterskor.
Letade och letade, men inte då. Fast jag hittade ett par som var väldigt fina men de var samtidigt väldigt dyra. Jag vet inte om jag har råd att köpa dem just nu eftersom att jag kämpar så hårt med att spara pengar till min resa i sommar.
Jag SKA härifrån så det då!  

Jobbet kändes segt men det funkade för att jag och Nemo satt i köket och snackade bi-effekter av p-piller, sex och skor typ. Åh, så snällt av henne att ge mig hennes gamla sims spel! Haha, nu ska jag minsann börja nöta! Hur gammal är jag egentligen? Men vaddå, om killar kan spela cs och skjuta varanda online, eller spela WoW, leka trollkarlar o diverse fula gubbar och springa runt i en låtsasvärld så kan väl ta mig tusan jag få leka mamma, pappa, barn med inslag av Ernst Kirchsteiger och skapa mitt drömhus, min idylliska familj och sedan få den att överleva?
Det är sånt man lär sig något av killar! Lana The Sims 2 för helvette, gör lite nytta!

Haha, gamla minnen kommer tillbaka <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, jag håller med! Om jag någon gång besöker ett lan ska jag definitivt hålla mig till Sims...

2009-01-15 @ 21:33:49
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/
Postat av: Mia

Amen to that sister, haha ;P

2009-01-15 @ 22:57:07
URL: http://miaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!