I got it from my mama!

Nu är jag hemma hos pappa igen. Detta eviga spring fram och tillbaka.
Idag firade vi mammas födelsedag, 37 år. Jag gav en en tunika som passade henne jättebra och det visade sig att hon till och med själv hade varit och kollat på den. Sen fick hon en massa doftljus, vilket hon älskar. 

Jag har insett att vi är ganska lika varandra (inte till utseendet), även om det ibland är svårt att erkänna vissa gånger. Det här låter säkert lite klychigt men vi förstår alltid varandra. Även när vi gör dumma saker så förstår vi varför den andra valt att göra så. Men ibland är det bra att förstå varandra och ibland inte.

Jag: Grattis på födelsedagen mamma.
Mamma: Jaa, varsegod!
(Hahaha, hon förstod nog inte att man ska svara tack!)


Grattis mamma, älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!