Fotobok

Här om dagen så beställde jag en fotobok. Man får designa lite hur man vill lägga in sina bilder, lägga till söta texter och lite sånt. Jag tycker att en fotobok är en superbra present till någon som fyller år eller firar nått! Det är bara fantasin som sätter gränserna, kan ju bli hur bra som helst. Men om man som jag inte är lika bra på att klippa och klistra så kan man beställa en enklare variant på internet. Kan ju vara roligt att ge nån på 18-årsdagen? Som i mitt fall eftersom att alla i min årskull fyller 18 i år och dessutom nästan samtidigt, förutom Alex och det älskar jag dig för! Din present kommer att bli superbra btw. ;)
Nåväl, min fotobok var det ja. Jag valde att klistra in lite glada minnen i den. Jag ville göra boken till en happy-moments bok som man ska kunna bläddra i när man känner sig lite ledsen och övergiven och sen genast må bättre av att se alla fina minnen från ens bästa dagar i livet so far! Sen tog jag med lite citat, dikter och sångtexter som jag gillar och som passade.



extrafilm.se/tv4 kan man göra sin egna fotobok för bara 49 kr, ordinarie pris är 159 kr.
Men självklart tillkommer det lite, men min bok slutade på 88 kr. Det tyckte jag att det var värt för den blev jättesöt!

Kommentarer
Postat av: Alex

Kommer den? :)

2009-01-13 @ 19:29:32
Postat av: Nathalie

Men det är väl klart! ;)

Jag är ju bäst på presenter, aight?

2009-01-13 @ 19:33:56
Postat av: Alex

jodå, det är du :)

2009-01-14 @ 14:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!