En sann supporter

Bara för att det ständigt dyker upp erbjudanden på facebook om att man kan bli ett fan till olika saker...

Jag: Känner du till idrottsällskapet Örgryte? (Är väldigt medveten om att han hejar på dem i fotboll)
Alex: JA!
Jag: Skulle aldrig kunna tänka mig att stötta Örgryte, herregud!
Alex: Men joo, vaddå jag stöttar ju för fan let's dance!

Haha, jag har aldrig sett det som att han stöttar let's dance. Men när jag tänker efter så brukar han ju försöka visa intresse för det när jag har sett på det. När vi pratar i telefon de gånger som jag sett det så frågar han vem jag tyckte var bäst och sämst osv. så det kallar han att stötta let's dance.
Aaw vänta bara, nästa vecka så ska vi minsann kolla på det tillsammans. ;)

Älskling, du får nöja dig med att Örgrytes märke syns i min blogg (första och sista gången ever).
Men du får mig nog aldrig att bli en supporter till dom.


 
Jag är ingen fotbollstjej. Till Alex stora besvikelse så föredrar jag hockey.
De enda gångerna som jag ser fotboll är typ när Sverige spelar i större sammanhang.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!