Borta bra men hemma ... sämre?

Ett en väldigt turbulent flygresa så är jag hemma igen. Luleå är sig likt - snö och mörkt.
Igår så blev det ingen bio eftersom att det var fullbokat på Twilight, och jag kände mig inte sugen på att se någon av de andra filmerna som gick. Men det blev inte mindre mysigt för det. Alex pappa var supersnäll och skjutsade oss till Ica så vi kunde köpa en massa godis (både naturgodis och vanligt godis) och hyra filmer. Det blev The Mist och Love Guru.  

Åh, jullovet har varit alldeles för kort! Vad har vi hunnit göra egentligen? Ja, vi har i alla fall lyckats slösa några tusenlappar tillsammans under lovet på bl.a. mysiga middagar på stan o shopping, för att inte tala om hur dyrt det är att åka fram och tillbaka in till stan med tåget. Fy, plötsligt så får man helt andra ögon för Luleå lokal trafik. I söndags så åkte vi till Trollhättan för ett kärt återseende med en kompis från vår språkresa. Det var riktigt kul att få träffa honom igen. Vi tog en långpromenad i kylan och gick till ett gulligt fik där vi stannade ganska länge och värmde oss och pratade minnen. Det blev en smarrig paj med vaniljsås och en chokladmint latte. *yummie*   

Det har varit ett bra lov, men FÖR kort bara.  Och som sagt, min pojkvän är den bästa! Han har tagit hand om mig såå bra när jag varit sjuk och även när jag tillfrisknat. Tro mig älskling, jag uppskattar allt som du gör för mig!
Vi klarade oss ganska bra den här gången, lite blanka ögon var det såklart på flygplatsen men inget direkt tårkalas. 

Saknar dig redan för mycket baby ! ♥  Kommer du ihåg? 

So put your arms around me
And then stay there forever
Let it always be this way
You and me together

So put you arms around me
And I'll never let go
I know they're easy words to say
But I mean it more then ever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!