28 Januari

Tjaoo! Kom hem för ett tag sen. Har varit och jobbat och sen provat köra pappas hyrbil. Den var riktigt bekväm.

Jag har väldigt blandade känslor om jobbet idag. Först och främst så fick jag ont i huvudet redan efter 10 minuter då tre tjejer skulle förklara vad dom hade gjort i skolan idag, samtidigt. De verkligen skrek i munnen på varandra. Jag försökte verkligen få dom att lugna sig för jag fattade ändå inget av vad dom sa. Men som vanligt med barn i den åldern så går det in genom ena örat och ut genom andra. Jag blev helt chockad över deras språk. Eller chockad och chockad, nog vet man att dagens ungar inte är som man själv var när man var i deras ålder, men i alla fall. Några av tjejerna sa hur jävla snuskiga saker som helst till varandra. Var lär dom sig allt ifrån?! Nu ska vi inte dra alla barnen över en kam för det finns faktiskt några barn som sköter sig men tyvärr så är det de taskiga barnen som får mest uppmärksamhet.

Det roliga med jobbet idag var att jag, Isabelle och Linda snackade om den första kyssen med sin nuvarande pojkvän. Min första kyss är lite förvirrande eftersom att Alex har en helt annan om hur det gick till. Jag tror ändå att det är jag som har rätt, men på nått sätt så blir jag lite förvirrad. Jag kanske har fel, hans version låter i alla fall lite sötare. Vi är åtminstone väldigt överens om att det var en god natt kyss. Sen pratade vi om tiden då man lärde känna sin pojkvän, innan man var tillsammans. Det är alltid så kul att höra hur folk träffade varandra för alla har ju sin egna historia.

Allt detta love-talk fick mig bara att sakna min snutte ännu mera. Men vet ni, nu är det bara en vecka och två dagar kvar tills han är här hos mig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!