27 Januari

Skoldagen har bara bestått av geografi, svenskaprov och geografi igen. Svenskaprovet gick väl sådär. Kunde ha skrivit mer men jag orkade inte. Hade ont i hela handen och när alla andra började gå så ville jag också gå. Vårat grupparbete om tsunamis börjar gå framåt, sakta men säkert. Vi satt och klippte och klistrade på vår supersnygga affisch i ett litet grupprum med vår lärare i ena hörnet. Haha, men det hindrade inte oss från att köra allsång, prata med bebisröster eller ge varandra fula komplimanger. Allt var precis som vanligt förrutom att läraren började skratta titt som tätt. Nog fattade vi att hon tjuvlyssnade på våra roliga samtal. ;)

Dagens grej var att jag en gång för alla lärt mig vad offside innebär inom fotboll! haha, stort tack till Sara och Sandra som föklarade det hur tydligt som helst jämfört med vad pappa och min pojkvän lyckats med tidigare. Kolla bara på Sandras fina teckning! Man kan ju omöjligt missförstå den.



 

Haha, nått snille till lärare som ansåg sig själv vara fyndig genom att skriva "bra till nånting".

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fula komplimanger! ;) Bra uttryck bror! (Y)

2009-01-27 @ 20:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!