24 Januari

Denna dag har varit sämst! Går inte in på detaljer för det blir för privat. Allt är kaos just nu, men som tur är så har jag min pojkvän som jag kan ringa för att lätta på hjärtat. Fast jag känner mig så hemsk när jag ringer och beklagar mig om mina problem till honom hela tiden. Folk säger "han är din pojkvän, han ska finnas till för sånt" men jag vill inte att han ska behöva oroa sig för mig. För mina problem blir ju automatiskt hans problem och så måste han vara en sån förstående pojkvän och komma med goda råd och sånt. Det känns så dumt på nått sätt. Men jag vill att han ska veta om allt sånt här så att han inte tror att jag är nere pga av honom. Vill inte att vi ska ha några hemlisar för varandra. Fast det innebär ju egentligen att jag vill att mina problem ska vara hans problem och att hans problem ska vara mina. Jag vill finnas till för honom no matter what, och det vet jag att han vill göra för mig med.

Sånna här dagar vill man bara bo nära varandra. Bara greppa tag om sina saker springa ut ur huset och hem till sin pojkvän för att flytta in där för alltid. Bara få krypa ihop i hans famn. Han behöver inte anstränga sig med att säga något vettigt för att trösta mig. Vet att han finns där för mig ändå.

Vi får se om livet löser sig imorgon. Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya. 


Kommentarer
Postat av: Din Bror

Jag tror att du hade behövt en kram eller nåra stycken av dina bananbröder! :) Då hade det kanske känts lite bättre. Inget piggar upp som en stund med bröderna (fick just INGEN hugger ved som Gaston i huvudet när jag skrev) haha :) Bros before the hoes man! see yaa

2009-01-27 @ 20:21:22
Postat av: Nathalie

Så du är min Bro och Alex min hoe? Haha, då går du före. ;)

2009-01-27 @ 20:32:37
URL: http://nathalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!