22 Januari

Bläh, idag var det första gången i mitt liv som jag slutat så här sent, kl 16.35. Jag tyckte att det verkligen gick jättesegt framåt slutet och då vet jag ändå många andra som går till klockan 17, how do you make it liksom?  

Nu längtar jag superdupermycket tills pappa åker till Thailand!

1. För att Alex kommer hit och lever Samboliv med mig under 1,5 vecka!
 Hur ska det gå? Vi som är så dåliga på att laga mat, haha! i får väl överleva på kärlek om maten smakar bajs.
2. För att SARA kommer hit och ska leva samboliv med mig under förhoppningsvis nån dag i alla fall. Åh, va vi ska laga god mat (märk väl hur maten blev godare för att sara flyttade in, haha!), mysa med filmer och milkshakes och göra oss fina med ansiktsbehandlingar och nagelvård! Yes, girltime BIGTIME!
3. För att jag lämnat en superfin inköpslista till pappa. Kläder och skor är så superbilligt i Thailand. Han frågade till och med om jag ville sy upp en balklänning där. Men det kändes lite för tidigt, för om jag känner mig rätt så kommer jag hinna ändra mig sjuttioelva gånger när det gäller färg och form på min balklänning. Plus att jag har det lite som mål att hinna åka till Thailand själv och sy upp en klänning innan balen. Nu ska jag bara uppdatera mina språkkunskaper lite också.

The shit of the day var att jag, Sandra och Sara åkte på uttern i stadsparken på led. Haha, fan va rädd jag var även om en massa småungar åkte den framför mina ögon och jag såg att den var ofarlig.


Ah, så läschkigt att smyga sig uppför den hala trappan med klackar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!