18 Januari

Igår blev det inget bloggade for some reason. Men jag ska berätta lite om gårdagen ändå.
Jag var på fest, vilket jag kände var länge sen. Jag har blivit värsta hemma-katten! Trivs bra med att bara umgås med folk på dagarna och vara ifred på kvällarna och prata med min pojkvän, sitta vid datorn, kolla på tv eller varför inte läsa en bra bok. Men igår så kände jag att jag tackat nej så många gånger till Linns erbjudanden så jag övertalade mig själv att jag behövde komma ut. Det var väldigt trevligt måste jag säga. Ölspel, singstar och knäskålar i mängder. När jag varit där ett tag kände jag att jag varit nog social för den kvällen. Pappa hade erbjudit sig att hämta mig, men av nån jävla andledning gick jag hem ändå. Jag vet att jag ringde till Alex men jag vet inte vad jag sa! Haha, pinsamt men jag får väl fråga sen. 
Kan man skriva i bloggen att man är bakis? Ska försöka få tag i lite bilder senare, för jag vet att det var en massa kamerablixtrar igår.

Idag måste jag göra en fin powerpoint till min och Saras redovisning imorgon och sen ska jag försöka ta mig till gymmet, om jag orkar. Vill egentligen bara bli ompysslad nu!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!