Preparation

Snart kommer tjejerna hit och då ska vi sätta igång och laga mat. Min mage kurrar rejält just nu..
Jag har städat iordning huset och pysslat medans Alex har fått den mer manliga uppgiften att skotta snö, och gå ut med hunden.

Vi har spenderat större delen av dagen i sängen och legat och kollat på Mysteriet på Greveholm som jag fick av min kusin i julklapp. Helt underbar julkalender, helt klart en av mina favoriter! Fast man märker ju nu på senare dar att den inte har de bästa effekterna direkt. Haha, men va tusan när jag var 5 år och den visades på tv så var man ju inte fullt så kritiskt till sånt som man är idag för då var ju greven verkligen läskig.

Nej, nu måste jag pyssla vidare. Kom ihåg att melodifestivalen är ikväll! 
(hoppas på att Björn Gustafsson ska dyka upp)  


Kommentarer
Postat av: Sara N

Mysteriet på greveholm är den enda julkalendern jag har något riktigt minne av. Herregud vad jag var rädd för "skettelettet"!

2009-02-11 @ 18:19:44
URL: http://djrnh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!