Mälodifechtiwal

Kikade på melodifestivalen nyss och för de som inte kollade på det men ändå är lite smygintresserade så kan jag ju berätta att EMD och Molly Sandén gick vidare till final. Mina personliga favoriter var EMD, (fråga mig inte varför! Jag tror att jag kan ha fått en 90-tals boybands flashback) men jag gillade även Rigo & The Topaz Sound feat Red Fox. Deras låt gav mig känslan av bechparty helt enkelt, med en liten 50-tals touch över det hela. Ge mig sommar, sommar, sommar nu!

 Tycker fortfarande att svt's nya melodifestivalregeler är ett onödigt och desperat försök att tjäna pengar.

Hmm.. märkte just att mitt ena öga är helt rött och svullet. Aj?
Jaja, nu ska jag skita i mitt öga och kolla på When a stranger calls som visas på tv 6.

 


EMD och Molly Sandén

Kommentarer
Postat av: Emelie

2009-02-25 @ 17:02:25
Postat av: Anonym

ooops blev lite fel där :P

tyckte också att EMD's låt var mysig =)

och usch ja! det är helt sjukt onödigt med dueller och alltihop.. okej att de som ringer och röstar får rösta 2 ggr, men att de har ändrat det till 4 ggr :S..

man blir ju bara less..



SVT känner av lågkonjunkturen?

2009-02-25 @ 17:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!