Fredagen den 13:e

Snacka om att det är en överskattad dag egentligen, man ska bara vara mer nervös över saker och ting än vad man vanligtvis redan är. Det enda som varit oturligt idag var när jag skulle steka upp de två hamburgarna som vi hade kvar och de verkligen hade smältit fast i varandra. Resultatet blev en ovanligt tjock hamburgare, en trasig jävel i soptunnan och en väldigt irriterad Nathalie. Sen ska Alex vara en snäll och ge mig min hamburgare när jag står och rostar brödet. Men så tappar han hamburgaren och givetvis så landar den med osten nedåt. Beror detta på fredagen den 13:e eller bara regelbunden otur? Hmm...

För övrigt så har dagen varit väldigt lugn. Skolan gick snabbt och efteråt så gick jag med Isabelle ett tag på stan för att hitta något till våra pojkvänner i alla hjärtans dag present. Alla hjärtans dag är för övrigt också en väldigt överskattad dag, ett komersiellt påhitt för att tjäna pengar på folks kärlek till varandra, men ändå så kunde jag inte låta bli att köpa något. Vi hade egentligen kommit överens om att bara vara hemma och mysa, laga god mat och ta det lugnt helt enkelt. Det blev ett inpulsköp, lite dyrare än vad jag tänkte mig men ändå inte så farligt. Hoppas att han blir nöjd med presenten ändå. Grejen är ju inte att det att det ska vara något märkvärdigt, man vill bara ge något för principens skull.    

Kvällen har varit väldigt lyckad efter att jag fått sova en timme och hunnit lugnat ner mig över misslyckandet med maten. Vi har sett på Let's dance, tänt överdrivet många doftljus, fixat grönsaker o dipp, öppnat en chokladask som egentligen var till imorrn och bara gosat med varandra. Man blir så där hopplöst nyförälskad varenda gång som man myser till det lite extra, men det är verkligen inget jag klagar över. ♥





Alla hade fått ett hjärta med en positiv kommentar på, fasttejpat på sina skåp idag!
Det kunde typ stå: Du är snygg, du är guld värld, du är väldefull, unik osv osv..
Men jag fick Ditt liv har en mening. Haha, kändes som nån sorts övertalning där.

Jösses vilka ambisiösa människor som pallat göra alla lappar och sen tejpa fast dom på alla skåp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!