lite bilder

Nu lägger jag äntligen upp lite bilder på några av kläderna jag fått från Thailand !!
Ursäkta mitt tråkiga hår men jag får skylla på Moder Naturs val av väder just nu,och att jag inte pallat klippa mig på typ evigheter.

 
En av mina många Obama t-shirts. Japp, jag är en Obama-supporter men vilken svensk verkar inte vara det idag?

 
En jättesöt tunika (för kort för att användas som klänning enligt mig). Toppen är virkad, jättesnygg!



En annan T-shirt med en av mina Idoler som motiv, David Bowie. (Meh hallå? Vart tog skärpan vägen?)

 
En klänning med samma insperation som tunikan, virkad upptill. 

 
En tubklänning
med jättehärligt mönster.


En massa armband som man kan mixa och matcha med.
Snyggt framför allt på sommaren då man även kan knyta nån runt fotleden.


Mitt favoritarmband. Tyckte att det var så sött med hjärtat. ♥ 



Ja, det här var då lite av det jag fick. Kanske visar lite mer nån annan dag, who knows?

Kommentarer
Postat av: Sara

Är det du eller din pappa som har så snygg klädsmak? Jag är mycket avundsjuk.

2009-02-24 @ 19:49:58
URL: http://djrnh.blogg.se/
Postat av: Din Bror

Vad fina grejer bror!! :D

2009-02-24 @ 21:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!