Au revoir

Hej, nu kommer taxin och hämtar upp oss om en kvart så jag sistaminuten bloggar lite här.

Jag vet inte om jag har nån möjlighet att blogga där borta men det lär hur som helst inte bli så många uppdateringar.
Jag ska ju umgås med släkten inte sitta vid datorn, right ?

För övrigt så har jag klippt Milton fin inför första mötet med släkten och sen även superlimmat min tumnagel. Den var nämnligen påväg att gå av så nått var jag ju tvungen att göra. Men det funkade superbra för nu sitter den verkligen där! I och för sig så har jag typ limmat fast nageln i själva huden också men det behöver ju ingen veta. Är lim farligt för huden förresten? Det kan ju inte vara bra i alla fall. Men jag dör nog inte av det, då dör jag ju åtminstone med en snygg tumnagel. Jag är faktiskt lite nervös inför resan eftersom att det är första gången som Milton ska följa med och flyga. Tänk om han sitter och ylar hela vägen? då känns det ju jättejobbigt och pinsamt.  Ja, vi får väl se vad han hittar på för bus på planet. Skönt att man har en liten hund som får sitta i kabinen i alla fall.

Nej, nu måste jag skynda mig och borsta tänderna. Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!