9 Februari

Stressig start på dagen. Vaknade av att alarmet på min mobil ringde kl 6.18. Tanken var att jag skulle hinna ta en dusch innan fukosten men jag tänkte att det inte skadar någon om jag snoozade en gång. Nästa gång alarmet gick så märkte jag att Alex stängde av det. Jag tänkte såklart att han tryckte på snooze så jag somnade snabbt om igen. Men nästa gång som jag vaknade så var det alldeles för ljust i rummet för att klockan skulle kunna vara före 7. Givetvis så har pojken stängt av alarmet helt och klockan visar sig vara 7.35, min buss går 7.45. Men några svordomar senare så satt jag ändå på bussen, oduschad, utan smink och utan frukost i magen. Som tur var så blev det en riktigt kort skoldag för min del. Jag tror att jag i mitt undermedvetna visste om att jag försovit mig, men jag hade det så svårt att stiga upp ur den varma sängen och lämna min pojkväns mysiga famn.

Idag har vi bakat en hallon cheesecake. Den ser helt rosa och fabulous ut men vi har ännu inte hunnit smaka på den.





Alex face var typ covered med smet när vi bakade.
Muaha, så går det när ens flickvän får hyperdamp samtidigt som hon håller i en slickepott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!