8 Februari

Hallåj!

Gårdagen kändes lyckad. God mat och trevligt sällskap! Idag har vi försökt att inte ruttna bort i sängen hela dagen genom att först ta en sväng in till stan för att hyra film, Tropic Thunder, och sen åka till Coop och handla. Är det inte konstigt hur ens livsstil förrändras bara för att nån annan flyttar in? Normalt sett så hade jag inte valt att köpa godis och sånt, jag hade också prioriterat ekologiska varor mycket mer än vad jag gjorde idag om det inte var för min skeptiske pojkvän.
 Nåväl, vi skrev en söt liten inköpslista när vi satt vid frukostbordet imorse. Hihi, kändes väldigt sambo-ish!

Nu ska vi se på Tropic Thunder och möla i oss mer godis! Vi får väl se om vi orkat skotta idag eller om vi väntar till imorgon. Kan det inte bara sluta snöa! Det har typ helt ärligt kommit en halvmeter den här veckan. Om vi inte skottar innan vi går och lägger oss så kanske vi inte kommer ut genom dörren imorgon. Hmm.. tål att tänkas på. ;)   




Dagens middag blev köttbullar med mos, gräddsås och lingonsylt.
Det blev faktiskt riktigt gott! Fast det var lite dramatiskt där ett tag med moset ...

Kommentarer
Postat av: Din Bror

Möla bror?? Är ett nytt ord på göteborgska som du lärt dig? ;) höhöhö

2009-02-10 @ 20:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!