5 Februari

Ikväll ska Sara komma hit och vi ska ha det så trevligt så. Fast innan hon kommer så är det tänkt att jag ska hinna iväg och jobba en sväng. Men jag känner mig väldigt sugen på att vara innekatt just nu eftersom att det är snöstorm ute. Gah! Juste, jag måste ju hämta hunden hos mamma också! Skit också...
 
Jag har fått ett väldigt trevlig mail idag. Blev nämnligen inbjuden på ett seminarium i Stockholm den 3:e Mars. Jag behöver inte betala hotell eller flygresan dit. Men kravet är att jag ska tala inför media. (?!) Och vad innebär det liksom? Tv, radio, eller nån tidning? Ja, jag kommer i alla fall att bli intevjuad om Luleå. Och vad är det meningen att jag ska säga då? "Luleå är top notch!" eller "Jag kommer flytta ifrån det där stället så fårt jag får chansen!" Har så himla delade åsikter om Luleå så det inte är sant. Idag till exempel: Det är snöstorm = Ta mig här ifrån på momangen!
Jag får helt enkelt se om jag tackar ja till erbjudandet.

Nej nu måste jag skutta ut i snöstormen igen och för att jobba.




Ett mycket ocharmigt men sexigt hål i min leggins.
 Så går det när man drar i trådar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!