24 Februari

Dagen har bestått av ett möte angående våra årsböcker, sjukdom o trötthet och jakt efter sommarjobb.
Arbetsförmedlingen hade en sommarjobbsdag, vilket innebär att olika företag befann sig på arbetsförmedlingen och sökte sommarjobbare. Jag sökte lite olika jobb men jag skrev världens bästa cv som jag lämnade till Max. De kan ju omöjligt tacka nej till mig! Haha!

Hur hanterar du stress och press?
Jag käkar stress och press till fukost !!

Ja, vi får helt enkelt se vad jag får för jobb i slutändan. Men jag ska nog skriva en riktig cv och dela ut den till olika ställen.
Det är bättre att ha fler alternativ att välja mellan.



Köpte denna idag för 159 kr.
Bad en i kassan hjälpa mig hitta rätt nyans. Det är lite jobbigt att gå runt och vara helt felfärgad i ansiktet eftersom att det märks så tydligt. Men hon hade det svårt att komma på vilken nyans jag hade även när hon testade dem på mig.
- Du är ljus men ändå inte ljus. Och gul fast ändå rosa... (Mutlifärgad eller vad?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!