2 Februari

Halloj! Gud, vilken lång dag det har varit. Det började med ett franskaprov, som gick sådär. Tanken var väl att man skulle tycka att det var ganska lätt men jag kände direkt att jag pluggat för lite. Men så är det när man inte har någon självdisciplin. Resten av skoldagen kändes väldigt utdraget med en håltimme och lektioner där man sitter och rullar tummarna. Nåväl, efter skolan så höll jag Sara sällskap på stan. Hittade en jättefin mineralögonskugga för halva priset på Åhléns. Jag klarar av skrikiga färger på naglarna med aldrig som ögonskugga, därför blev det en ganska neutral ögonskugga, lite extra skimmer bara. Sen fyndade jag en jättesöt klänning från Gina Tricot som har slutrea för tillfället. Det blir bara billigare och billigare för varje gång jag sätter foten där. Kanske ska tillbaka imorgon och rota lite till. ;)

Efter min lilla runda på stan så blev det en sväng till gymmet. Tyvärr så var det jättemånga som tränade så det kändes som att jag inte fick så mycket gjort. Plus att jag hade glömt min ipod hemma - Kan omöjligt träna utan rätt musik i öronen. Därför får jag träna igen imorgon innan jag hämtar upp min lille Milton hos mamma. Sen har jag även varit och tränat inför musikalen som vi ska spela upp i slutet av nästa månad. Jag har lite blandade känslor angående musikalen. Just nu så känns allt väldigt amatörigt. Fast vi har inte hunnit träna så mycket ännu. Vi får väl se hur slutresultatet blir (positiva tankar Nathalie, positiva tankar ).

Nu ska jag förbereda lite inför geografiredovisningen inför imorgon, sen diska och städa upp lite i köket och avslutningsvis ta en lång och varm dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!