17 Februari

Jag är fortfarande sjuuk så jag stannade hemma idag med.

Jösses vad tomt det var i huset igår. Tänk vad mycket plats en pojkvän på 1,93 meter kärlek fyller ut! Det värsta var att jag inte kunde prata med honom i telefon heller eftersom att han åkte tåg och det inte existerar någon täckning större delen av sträckan. Men då är det ju tur att man har världens bästa bror (fortfarande Sara) som man kan störa i mattepluggandet. Vi pratade i telefon i 2 timmar och 45 minuter. Om vad? - Om allt såklart! Vi hade ju knappt pratat med varandra på 3 dagar. Tro mig, vi hinner samla ihop en hel del att snacka om på tre hela dagar. 2 timmar och 45 min kändes lindrigt för käken som ibland kan börja göra ont efter en heldag med snack och svammel.

Idag ska jag börja läsa min bok om Rwanda och sen fortsätta att plugga matte (dvs om jag orkar).


- Jag och min fina Sara i Stockholm -
Sara du betyder väldigt mycket för mig. Du är verkligen en av mina bästa vänner.
Det är så himla lätt att vara sig själv med dig. Du är ju min Dr. Phil typ 24-7, haha!  
Du får försöka stå ut med mig ett och ett halvt år till innan du slipper mig gumman! ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!