16 Februari

Jag är sjuk igen. Det verkar komma och gå lite om det vill, men idag så kan jag erkänna att jag inte direkt ansträngde mig för att finna nån ork för att gå till skolan. Istället stannade jag hemma och gosade med min pojkvän och fixade matsäck åt honom. Hans tåg gick kl 16.23, nästa gång vi träffas blir om 2 veckor på mitt sportlov, efter begravningen. 2 veckor kändes inte så långt bort men när man väl ska säga hejdå till varandra så känns det väldigt tufft. Ja, nu är jag ensam hemma igen - känns tyst och tråkigt. Innan Alex kom hit så var det roligt och spännande, nu är det nästan tvärtom för att man har vant sig vid att ha någon här. Pappa kommer hem på fredag. Jösses, hur ska han ta allt? Han kommer ju typ ha 10 orsaker att bryta ihop när han kommer hem.

Just nu sitter jag och kollar på The Hills på mtv.se men egentligen har jag en massa andra saker att göra. Måste till exempel plugga matte, diska och städa iordning i köket. Gjorde nämnligen våfflor till frukost idag igen sen till luch så fick Alex lov att äta rester från middagen igår. Jag lagade kycklinggryta med kokosmjölk, grön curry, bambuskott, vattenkastanjer, kyckling och ris till det såklart. Det blev riktigt gott faktiskt, men eftersom att min boyfriend inte är lika öppen för min asiatiska halva i köket så stekte jag upp några vanliga kycklingfileér till honom.  



Hatar att stå där på tågstationen och se den jag älskar mest åka ifrån mig.
- Älskar dig baby och jag saknar dig redan för mycket -

Kommentarer
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««

hoppas du får en bra måndag-kväll :)

kram!

2009-02-16 @ 19:24:01
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!